Jump to content

real NiteShdw,fake NiteShdw....you cant tell..


john1000
 Share

Recommended Posts

y0 john

first of all its not our fault that your dutch and if your english is weak

you should have been able to read that the files are MP4 or mpeg-4

and you should have read your dvd-players manual...im guessing it only supports divx

next time READ u lil bytch...and stop whining

so you downloaded something that you cant directly burn and play on your dvd-player...

AGAIN go to google, search and READ!!!

there are hundreds of tutorials on how to convert

to get u started lookup virtualdub ... that should get you on your merry way

and finally this is a free service...you didnt pay for this ... you should be thankful for what nite does...

i dont see you running/managing a site that provides anyof the services that he does...

so shut the fuck up and stop pissing me off with your complaints

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

I do release my own releases. They are under the categories labeled "NiteShdw's Torrents".

 

I also allow other people to upload any torrents they wish, but those are categorized under "Star Trek Torrents" or whatever other category they fit into.

 

The torrent you are speaking of uses the niteshdw.com TRACKER, but was not encoded by me. Also, your original post clearly states from the description:

 

Video: ~490Kbps -VBR- Nero Digital MPEG-4 ASP (Advanced Simple Profile) Sound: ~48Kbps -VBR- Nero HE-AAC (Advanced Audio Codec)

 

Re-encoded by 3.141592 from original 350MB rips by:

 

The video is Nero Digital and was encoded by user "3.141592". If you want to know more about Nero Digital, check out http://www.nero.com . It may be somewhat disappointing to realize that the MP4 format used by Nero Digital is not widly supports, and is not "DivX".

 

There are some other Voyager encodes that ARE DivX (or maybe XviD). Just click the Voyager icon on the torrent site for a complete listing. Look for files labeled "[snake_eyes]".

Link to comment
Share on other sites

to member ReSiStEnC,your full of crap.

2 posts ,signed up in may ...so your a leecher and infact you never gave any help in all these months.

so go f... yourself.

and i do run more sites together then most of you,infact i have 12 sites but not torrent stuff,but that has nothing to do with it.

but on my sites i take responsibility for the downloads added because im the person adding it or accepting it.

thats the difference i guess.

Link to comment
Share on other sites

that will be nice...

i appologise what i wrote here,i cant take that back.

but its also to bad nobody realises how i must feel.

ive spend a long time downloading it..

anyway,the bright side of it is that i burned the "real" nite stuff as i always planned on dvd 10 minutes ago,and with success.

just dvd/udf and it plays with a good quality.

now im hoping on some helpfull feedback from a dutch forum i posted this mpeg4 problem.

 

 

Ik zal je helpen, als Nederlandse ambassadeur van de niteshdw site...

 

Jij wist neit dat niet alle bestanden hier niet door niteshdw gemaakt zijn...

Oplossing: Kijk de volgende keer naar de dingen die laten zien dat niteshdw ze niet geencodeerd heeft. Wie is de uploader, waar staat de torrent (Niteshdw heeft maar een paar seizoenen gemaakt en die staan onder het kopje niteshdw's torrents.. ) en wat is de extensie van de bestanden die je download.

 

Maar ook kon je zien hebben de voyager seizoenen de extensie .mp4 hebben wat duidt dat dat er een andere codec is gebruikt, in dit geval dus de mp4 codec van nero (die dus ongeveer even goed speelt op je dvd speler als een aardappel)...

 

Verder raad ik je aan de .Nfo's te lezen deze lieten duidelijk zien door wie alles was geencoded en wat de codec was.

En dus of ie in je Divx player pastte.

Want al staat er vaak mpeg4 compatible op, dit is gewoon ronduit een leugen, ze spelen alleen Divx en soms Xvid af en meer niet (mpeg4 is de verzamel naam voor alle 4de generatie codecs (divx, xvid, Nero Digital-.mp4 enz..))

 

Wat je dus wel kan doen is ze reencoden naar Divx met nero, maar dat kost erg veel tijd, dan kun je beter gewoon de andere encodings van bijv snake_eyes downloaden.

 

P.S. ga er de volgende keer neit vanuit dat je gelijk hebt... De meeeste mensen hier zijn al jaren experts op het gebied van torrenting, encoding (vooral MM en Niteshdw) enz, ze verdienen af een toe ;) een beetje respect voor wat ze voor je doen.

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

nou het is allemaal wat anders hoor.

vanaf het begin was mijn bedoeling duidelijk,het op dvd zetten van star trek.

ook heb ik meerdere malen gepost met de vraag hoe allemaal ging / gaat etc..

dat ik alles kon zien is absoluut niet waar,niet in mijn optiek iedergeval.

vanaf het begin moet duidelijk geweest zijn dat ik nieuw met torrents ben.

feit is ook dat er dus 28 gigabite gedownload kan worden waar niemand geen ene ruk aan heeft omdat je met een niet gangbaar format zit.

Waar het voor de leek op neer komt is dat je torrent downloads ziet hier die voor de leek identiek zijn en als zodanig gezien word,met alle gevolgen als nu..

Link to comment
Share on other sites

hallo,

 

nou het is allemaal wat anders hoor.

vanaf het begin was mijn bedoeling duidelijk,het op dvd zetten van star trek.

ook heb ik meerdere malen gepost met de vraag hoe allemaal ging / gaat etc..

dat ik alles kon zien is absoluut niet waar,niet in mijn optiek iedergeval.

vanaf het begin moet duidelijk geweest zijn dat ik nieuw met torrents ben.

feit is ook dat er dus 28 gigabite gedownload kan worden waar niemand geen ene ruk aan heeft omdat je met een niet gangbaar format zit.

Waar het voor de leek op neer komt is dat je torrent downloads ziet hier die voor de leek identiek zijn en als zodanig gezien word,met alle gevolgen als nu..

 

Tja je zou kunnen zeggen dat het soms wat ingewikkeld word, maar ja we proberen je natuurlijk altijd te helpen. En ik erken dat het soms wat ingewikkeld kan worden voor de gemiddelde leek. Maar alle info is er wel, je moet natuurlijk wel moeite doen om deze te kunnen begrijpen, maar daarvoor is het forum hier.

Als je bijvoorbeeld aan was komen zetten met hoe brand ik niteshdw's Voyager encodes op DVD was het al snel duidelijk geworden dat dit niet zomaar kan... (en dat ze neit door Niteshdw gemaakt waren)

 

Maar ook als je je had verdiept in wat je download had je gezien dat nergens stond dat niteshdw deze seizoenen had geencoded, er staat zelfs dat het door iemand anders is gedaan. Dan vraag je je toch af wie het wel heeft gedaan en hoe. Één klein vraagje hier was geneog geweest en iedereen had je verteld dat de voyager encodes alleen voor computer playback bedoelt zijn. En als je het engels dan neit helemaal snapt zwerft er op dit forum dus wel een geflipte nederlander rond die het allemaal aan je uit wil leggen.

 

Het is en blijft jammer dat je ze dus neit kan branden, maar of dat nou onze fout is nee. Zoek je vragen op op google of vraag erna, maar begin neit zomaar met downloaden. Als je twijfelt altijd vragen..

Link to comment
Share on other sites

nou hier komen we toch niet echt helemaal uit...

geeft ook verder niet.

ik werd gewoon kwaad gisteren.

moet je voostellen dat ik op 1 dag een andere dvd koop,i pak dvd disks,en normale cd's.

vervolgens brand je er 1,nog 1 en dat lukt niet.

dan ga ik het vragen en uiteindelijk via het irc channel waar ik kan communiceren met een andere member komt ineens het verlossende antwoord,ik heb de verkeerde voyager zitten downloaden omdat ze voor de leek gelijk lijken.

 

zo ging mijn dag gisteren,1 dvd player,5 dvd schijfjes armer..

Link to comment
Share on other sites

nou hier komen we toch niet echt helemaal uit...

geeft ook verder niet.

ik werd gewoon kwaad gisteren.

moet je voostellen dat ik op 1 dag een andere dvd koop,i pak dvd disks,en normale cd's.

vervolgens brand je er 1,nog 1 en dat lukt niet.

dan ga ik het vragen en uiteindelijk via het irc channel waar ik kan communiceren met een andere member komt ineens het verlossende antwoord,ik heb de verkeerde voyager zitten downloaden omdat ze voor de leek gelijk lijken.

 

zo ging mijn dag gisteren,1 dvd player,5 dvd schijfjes armer..

 

Tja, niet leuk natuurlijk... maar vergeet neit de tijd die mensen in je hebben gestoken, die is allemaal vrijwillig en dan kun je beter gewoon aardig blijven... en vragen wat je fout hebt gedaan.

 

Maar je weet nu waar je de Niteshdw encodes kan downloaden, en deze kun je wel gewoon branden. Dus veel plezier met het kijken dervan en de volgende keer alles goed lezen ;)

 

Als je nog problemen hebt vertel het gerust....

 

-QuosEgo-

 

 

Link to comment
Share on other sites

ach ik heb m,n excusses aangebode...bla bla i appologise..etc...meer kan ik er niet van maken..

maar ik had begrepen dat nite's niets online zijn dus dat word wachten..

 

Nite's wat?? De encodes die zijn hier te vinden:

 

 

http://www.niteshdw.com/index.php?cat=55

http://www.niteshdw.com/index.php?cat=11

http://www.niteshdw.com/index.php?cat=12

http://www.niteshdw.com/index.php?cat=16

Link to comment
Share on other sites

I smell a ban coming on.

 

Reason: While English might not be your primary language, the site does actually prefer threads (especially ones where you could be saying anything about anyone else) to be in English.

 

What do I see...posts in another language.

 

Perhaps I should post all my replies in say; Klingon or even better, the Black Speech of Mordor.

Link to comment
Share on other sites

A ban?

And why is that?

 

Allow me to elucidate:

 

Reason: While English might not be your primary language, the site does actually prefer threads (especially ones where you could be saying anything about anyone else) to be in English.

 

What do I see...posts in another language.

 

Perhaps I should post all my replies in say; Klingon or even better, the Black Speech of Mordor.

 

Posting in another language on a primarly English speaking forum is considered extremely rude, for one.

Link to comment
Share on other sites

but i didnt start this in dutch did i?

Only thing i did was reply in dutch as it was usded to address me by your other member.

I was just nice enough to reply.

Maybe you should talk to him about this?

 

Perhaps we should also request that any non-English communication on threads should be accompanied by an English translation, so that you don't offend the non-dutch speaking members of the forum.

 

After several complaints about this thread being in dutch for the last part, this may be a good idea to cover you and anyone else in the future.

 

Of course if you don't want to cooperate, that's up to you.

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
 Share


×
×
  • Create New...